سقف کاذب یکی از تغییراتی است که باعث ایجاد طرح های جذاب و زیبا در سقف ساختمان گردید.سقف ساختمان یکی از اجزای فضاهای داخلی ساختمان است که میتوانید به وسیله آن تغییرات زیادی را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد. این سازه می‌تواند به‌ صورت  گچی ، چوبی ، فلزات رنگین، پی‌ وی‌ سی،شیشه‌ای، آهنی،ورق‌های فلزی روکش‌ دار ، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجرا به‌ صورت واحد یا با هم را داراست.

 

انواع سقف کاذب و نحوه ی اجرای آن :

 

سقف کاذب دارای ۲ بخش می‌باشد: پنل‌های سبک و شبکه فلزی. این شبکه فلزی به سقف موجود متصل شده و پنل‌ها روی آن سوار می‌شوند. حضور سقف کاذب در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد، و این، یکی از ویژگی‌های این رشتهٔ ساختمانی نیز هست. آن ها در مواردی که ذکر می‌شود قابلیت خود را بروز می‌دهد: پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم‌ها دکوراتیو، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت ، نورپردازی  مناسب با شرایط کار و زندگی و… پوشاندن، مهم‌ترین کارکرد سقف کاذب است، در کنار پوشش،کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

سقف های کاذب را می توان با متریالهای متفاوتی اجرا نمود.تایل های پیوی سی(PVC)،تایل های گچی و آسمان مجازی ها از جمله روش هایی هستند که می توان سقف را به صورت کاملاً حرفه ای و شکیل طراحی کرد.ما تمامی توضیحات مربوط به هر کدام را به همراه سمپل ها و نمونه های کارشده برای افزایش اطلاعات و شناخت در مورد این نوع سقف ها را برای شما عزیزان در قسمت ذیل گردآوری کرده ایم.برای مشاهده لطفاً روی مورد دلخواه خود کلیک کنید.

در کانال تلگرام و اینستاگرام ما را دنبال کنید تا محصولات بیشتری را ببینید.