“آلبوم کاغذدیواری مارتینا” از جمله آلبوم های کاغذدیواری به روز و مدرن بازار می باشد.این آلبوم دارای طرح های برگ ، طرح کاغذدیواری گلدار ، طرح راه راه ، داماسک و مدرن می باشد.این آلبوم نسبت به کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسبی است.طرح های این آلبوم بسیار زیبا و شیک میباشد که به خوبی میتواند برای جلوه دادن به فضا مورد استفاده قرارگیرد.

رنگ کاغذ دیواری آلبوم مارتینا از رنگ های روشن و ملایم تشکیل شده است. رنگ های آلبوم کاغذ دیواری مارتینا به خوبی با رنگ های دکوراسیون خانه شما می تواند ست شود. رنگ زمینه طرح های کاغذ دیواری آلبوم مارتینا زمینه روشن دارد و طرح آنها دارای رنگ های ملایم صورتی و یاسی زیبا می باشد. همچنین طرح های داماسک این آلبوم کاغذ دیواری با زمینه رنگی طلایی و کرم از طرح های پرطرفدار این آلبوم می باشد.

 

کاغذ دیواری مارتینا martina

 

از این آلبوم میتوان برای فضاهای مسکونی و طراحی داخلی منزلتان استفاده نمایید. برای استفاده در فضاهایی مثل اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، فضای ناهارخوری، فضای تماشایتلویزیون، اتاق خواب ها و.. کاربرد دارد.کاغذ دیواری مارتینا از سری آلبوم های قابل شستشو می باشد. این آلبوم کاغذ دیواری ماندگاری بالایی در مقابل نور آفتاب می باشد. همچنین این آلبوم کاغذ دیواری دارای کیفیت خوب کاغذ می باشد.

“فروشگاه دکورلند” تصاویر کاغذدیواری آلبوم مارتینا را برای شما عزیزان در گالری ذیل گردآوری کرده است.در صورت انتخاب,کاغذدیواری(های) مورد نظرتان را از طریق راه های ارتباطی با ما

در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن ارسال و اجرا شود.

 

 

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Martina :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده مدل ها و محصولات بیشتر ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.