چسب ، شوینده و واکس مخصوص کفپوش های لمینت و پی وی سی

چسب مخصوص کفپوش پی وس سی(pvc)

 

چسب کفپوش خمیری ساخته شده از بهترین مواد اولیه و فاقد هر گونه حلال های فوری و بدون کوچکترین بوی زننده ای می باشد ، از این رو سازگار با محیط زیست می باشد و مناسب جهت چسباندن انواع کفپوش در اماکن صنعتی ، اداری ، مسکونی و ورزشی می باشد. به دلیل اینکه حلال اصلی آن آب می باشد بدون خطر برای انسان و محیط زیست است و می توان آن را در مکانهای در بسته و با حضور ساکنین با اطمینان خاطر و بدون بیم از آتش سوزی و انفجارو یا مخاطره در سلامتی استفاده نمود.

 

 

چسب کفپوش پی وس سی

 

 

چسب کفپوش ۸۰۰۰ (AMK) به صورت قوطی های ۱۰ و ۴ کیلویی و چسب کفپوش پلیژن به صورت قوطی 10 کیلویی موجود می باشد ، هر گالن ۱۰ کیلویی بسته به جنس کف مورد نظر(منظور جنس کف قبل از نصب می باشد) و اینکه کف مکان مورد نظر زیر سازی شده باشد یا نشده باشد بین 35 تا 70 متر مربع و هر گالن ۴ کیلویی بین ۱۵ تا ۲۰ متر مربع را پوشش می دهد یعنی شما برای نصب هر متر مربع کفپوش PVC به حدود ۳۰۰ گرم از این چسب نیاز خواهید داشت . پس از خشک شدن مقاوم در برابر آب ، روغن و شرایط محیطی است.

چسب سفید خمیری را در بسته بندی های اصلی و در دمای ما بین ۷ تا ۳۷ درجه سانتی گراد ، در محل خشک و سرپوشیده دور از تابش مستقیم آفتاب ، حرارت و شعله نگهداری کنید.در صورت استفاده نکردن از تمامی چسب درب آن را محکم بسته تا از ورود هوا به داخل ظرف و خراب شدن چسب جلوگیری گردد.

شما عزیزان می توانید طریقه استفاده از این چسب ، آموزش کامل نصب کفپوش های پی وی سی به صورت تایلی و  آموزش کامل نصب کفپوش های رولی را در قسمت مطالب و مقالات دکوراسیون داخلی مشاهده نمایید.

 

شوینده و واکس براق کننده مخصوص انواع کفپوش

 

همانطور که می دانید استفاده از کفپوش های چوبی و طرح چوب بسیار گسترش پیدا کرده است.همین امر باعث می شود بحث نگهداری و تمیزی این نوع کفپوش ها بسیار حائز اهمیت باشد.به دلیل ترافیک رفت و آمد، استفاده ی نادرست و از همه مهتر آلودگی هایی که از بیرون وارد منزل یا محل کار یا مکان مورد نظر می شود ، این کفپوش ها صدمه دیده، کم کم براقیت اولیه و لایه ی محافظ خود را از دست می دهند. به همین خاطر سال هاست که در دنیا از شوینده های مخصوص و واکس های مایع استفاده می شود تا علاوه بر زیبایی و براقیت، عمر این کفپوش ها را تا چند برابر بیشتر کند.

 

 

شامپو کفپوش                                               واکس کفپوش

 

 

شامپو گانتر

 

خاصیت اسیدی و بازی شامپو های کفپوش بسیار مهم می باشند.شامپوهای گانتر با داشتن خاصیت اسیدی بازی مخصوص شستشوی کفپوش ها حتی در محیط های بیمارستانی و آشپزخانه های صنعتی, به جهت اهمیت جدی تر موضوع سلامت و بهداشت عمومی نیازمند می باشد ، بسیار مناسب است و به آن ها صدمه ای نمی رساند.

 

 

شامپو کفپوش

 

برخی از ویژگی های واکس گانتر به شرح ذیل می باشد :

 

  • دادن جلا و براقیت به کفپوش و پارکت لمینت

 

  • حفاظت سطح کفپوش و پارکت از سایش و تخریب

 

  • سهولت نظافت کفپوش و پارکت

 

  • تمیز کنندگی براق کنندگی لکه زدایی ضدغبار ضدعفونی کنندگی

 

  • آب بند کردن کفپوش، پارکت و لمینت تا از نفوذ آب که گاهاً باعث تبله کردن و خرابی آن  می شود، جلوگیری کند. (خصوصاً در پارکت ها، لمینت ها و چوب های طبیعی)

 

  • وزن هر گالن 4 کیلوگرم است که حدود 80 متر مربع را در دولایه پوشش میدهد.

 

  • کلیه محصولات گونتر(شامپو و واکس) در دمای 5 تا 30 درجه سانتیگراد و در مکان خشک دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم آفتاب نگهداری نمایید.

 

واکس و براق کننده لمینت

 

جهت اطلاع از قیمت ها ، مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

 

برای مشاهده محصولات دکوراسیون داخلی و نمونه کارهای اجرا شده ، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.