کاغذ دیواری لاکچری (Luxury)+تصاویر و توضیحات

کاغذ دیواری لاکچری (Luxury) همانطور که اسمش پیداست یکی از زیباترین و خوش طرح ترین آلبوم های کاغذ دیواری می باشد.این آلبوم تولید شرکت روستر است.این برند دارای کیفیت کاغذ بالا،دارای ماندگاری بالا در مقابل نور آفتاب و قیمت کاملاً رقابتی با سایر آلبوم ها می باشد.

 

رنگ،سبک و طرح ها

این آلبوم دارای رنگ های سفید ، کرم ، نسکافه ای ، فیلی ، آبی ، سورمه ای ، نارنجی ، گلبهی ، صورتی ، سرخابی ، کالباسی، ارغوانی, بنفش ، جگری ، طوسی می باشد.همچنین این برند محبوب مشتریان بوده و دارای مزایای آنتی استاتیک، برجسته، قابل شستشو و مقاوم در برابر تابش مستقیم  آفتاب است.

از طرح های کاغذ دیواری لاکچری (Luxury) می توان به اسلیمی، دایره ای ، ساده، طرح سنگ و آجر، گلدار و نقوش گیاهی اشاره کرد.

سبک های کار شده در این آلبوم کلاسیک, مدرن و معاصر می باشند.

مورد استفاده

این سبک از کاغذدیواری در منازل لاکچری ، هتل ها و تالارهای سطح بالا،اتاق خواب, پذیرایی و  نشیمن استفاده می شود.بسیاری از افراد این کاغذدیواری ها را تنها برای یک بخش از خانه و یا برای استفاده در داخل یک قاب خریداری می کنند. به دلیل زیبایی بسیار زیاد این کاغذ دیواری ها را می تواند با نورپردازی بکار برد و زیبایی آنها را دو چندان نمود.

 

سفارش دهی و قیمت

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما به سراسر ایران ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

*برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

*برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Luxury :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 100 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی با روکش وینیل پفکی

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده محصولات بیشتر و نمونه کارهای اجرا شده ، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.