کاغذدیواری روستر دریم (Roster dream)+تصاویر و توضیحات

کاغذدیواری روستر دریم (Roster dream) از سری آلبوم های کمپانی روستر چین می باشد.این آلبوم با توجه به طرح های خاص خود در دسته ی کودک و نوجوان بازار خود را در میان مشتریان خود به خوبی پیدا کرده است.این آلبوم دارای کیفیت کاغذ بالا و قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان قابل دسترس می باشد.(برای مشاهده قیمت آلبوم های کاغذ دیواری کلیک کنید)

 

طرح های کاغذ دیواری روستر دریم (Roster dream)

 

کاغذدیواری روستر دریم دارای طرح های کودک و نوجوان اکثراً دارای طرح های دخترانه می باشد.(روستر استوری Roster story دارای طرح های پسرانه می باشد) وجود نوار های طرح دار که رو کاغذ اصلی کار می شود به جذابیت های این کاغذ افزوده است. جنس این کاغذ قابل شستشو بوده و می توان به راحتی برای اتاق کودک مرود استفاهده قرار گیرد.

آلبوم کاغذ دیواری روستر دریم با طرح های زیبا و سبک اسپرت ، مناسب برای اتاق خواب کودک ، اتاق کودک ، اتاق نوزاد ، اتاق تینیجر می باشد .

این آلبوم کاغذدیواری دارای طرح های بسیار متنوع و مخصوص کودکان همراه با طرح های شخصیت های کارتونی محبوب و معروف کودکانه می باشد.

 

سفارش گیری و قیمت

 

 

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری روستر دریم (Roster dream) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما به سراسر ایران ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Roster dream :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده محصولات بیشتر و نمونه کارهای اجرا شده ، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.