کاغذدیواری بلا(Bella)+تصاویر و توضیحات

آلبوم کاغذدیواری بلا از سری آلبوم های با کیفیت و بروز بازار کاغذدیواری می باشد.این آلبوم در سبک مدرن و معاصر می باشد و با داشتن طرح های ساده،داماسک،نقوش گیاهی و … سلایق زیادی را به خود جلب کرده است.این آلبوم دارای رنگ های استخوانی،کرم،آبی،دودی و … می باشد.از ویژگی ها و مزایای این کاغذدیواری می توان به آنتی استاتیک بودن ، 100 درصد قابل شستشو بودن و مقاوم در برابر نور خورشید بودن اشاره کرد.

 

کاربرد کاغذدیواری بلا

 

کاغذدیواری طرح گل آلبوم بلا نیز در رنگ های ملایم و متنوع ارائه شده است. رنگ های شیک و زیبای آلبوم کاغذدیواری بلا به شما اجراه می دهد که بدون نگرانی هر رنگی را که مایل باشید را انتخاب نمایید و مطمئن باشید که با هر نوع دکوراسیون و رنگ مبلمانی هماهنگ می شود.آلبوم کاغذدیواری بلا(Bella) را میتوان در اماکن و فضاهای اتاق خواب ها و نشیمن گاه ها مانند حال و پذیرایی،دفاتر اداری و تجاری و … مورد استفاده قرار داد.

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری السا (Elsa) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهترین نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Bella :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده مدل ها و محصولات بیشتر ما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فروشگاه دکورلند دنبال کنید.