کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona)+تصاویر و توضیحات

کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona) از جمله برندهای معروف در بازار می باشد.این کاغذدیواری جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کرده و دارای طرفداران زیادی نیز می باشد.این آلبوم دارای روکش وینیل پفکی ست که باعث ضد آب و ضد خش بودن این آلبوم شده است.

کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona) با کیفیتی خوب و قیمت منحصر بفرد و دارای ضخامت بیشتری نسبت به دیگر کاغذدیواری ها است و قابل شستشو می باشد.این برندمیتواند به علت ضخامت بالا می تواند عایق صوتی نیز باشد.این آلبوم کاغذدیواری برای علاقمندان به خرید کاغذ دیواری مدرن می تواند مناسب باشد و رنگ های پخته و غنی  این آلبوم کاغذ دیواری می توان با دکوراسیون فضای تاثیر گذار هماهنگ شود و مورد انتخاب شما قرار بگیرد.

 

سبک ها و طرح ها

 

کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona) یک آلبوم سرشار از رنگ های زیبا و دیدنی می باشد. بنابراین شما می توانید بدون دغدغه از رنگ های مختلف برای ست شدن با دکوراسیون فضای موردنظرتان استفاده ببرید. از رنگ های این آلبوم کاغذ دیواری به قرمز، قهوه ای ، سبز و زرد اشاره نمود. البته  این رنگ ها در طیف های مختلف عرضه شده اند. رنگ هایی که به خوبی با دکوراسیون سبک های مختلف ست می شوند.

این آلبوم کاغذ دیواری چشمگیر و مجذوب کننده است. طرح هایی که با کیفیت بالا و ویژگی برجسته عرضه شده است. طرح کاغذ دیواری بارسلونا barcelona یک آلبوم کاغذ دیوار با طرح های درشت و پر می باشد. آلبومی با طرح های داماسک ، طرح دایره ای ، طرح ساده و طرح برگ می باشد.این آلبوم کاغذ دیواری می تواند بر پذیرایی ، نشیمن و اتاق خواب استفاده شود.

 

سفارش گیری و قیمت

 

 

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری بارسلونا (Barcelona) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما به سراسر ایران ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

*برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

*برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Barcelona :

 

1- طول رول : 9 متر

 

2- عرض رول : 70 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی با روکش وینیل پفکی

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده محصولات بیشتر و نمونه کارهای اجرا شده ، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.