کاغذدیواری اوتیس (Otis)+تصاویر و توضیحات

کاغذدیواری اوتیس(Otis) از سری آلبوم های شرکت روستر و تولید کشور چین می باشد.امروزه این آلبوم در بازار جایکاه خود را بین سایر برند های کاغذدیواری به خوبی پیدا کرده است.این آلبوم دارای کیفیبت بالا و قیمت بسیار مناسب در میان سایر برندها می باشد.

 

سبک ها و طرح ها

 

کاغذدیواری اوتیس(Otis) یک آلبوم دلنشین و زیبا در نوع کاغذ دیواری های طرح گل می باشد.این آلبوم چشم نواز با انواع طرح های زیبا از گل و نقش و نگار های پر پیچ خم گل های سرزنده و جذاب می تواند علاقمندان به این سبک را به خود جلب کند. دکوراسیونی آرامش بخش و ملایم را برای شما به ارمغان بیاورد. تنوع رنگی زمینه و گل های رنگارنگ باعث می شود شما مجموعه ای گسترده را پیش رو داشته باشید و بتوانید آنچه که مطابق با دکوراسیون منزل و فضای مورد نظر شما است را بیابید.  طرح های کاغذدیواری اوتیس (Otis) در تم های رنگی صورتی ، آبی ، کرم و بژ می باشد. طرح دیگر این مجموعه طرح داماس می باشد که با نقوش به هم پیوسته نوع دیگری از کاغذدیواری سبک داماس را ارائه داده است و می تواند مورد توجه قرار گیرد. کاغذ دیواری اوتیس دارای کیفیت بالای کاغذ می باشد، قابل شستشو است و ماندگاری بالایی در مقابل نور آفتاب دارد.

از این کاغذدیواری میتوان برای دکوراسیون فضاهایی مانند اتاق نشیمن ، اتاق خواب والدین ، اتاق مهمان  و بخشی از فضاهای عمومی بهره برد.

 

سفارش گیری و قیمت

 

 

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری اوتیس (Otis) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما به سراسر ایران ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

*برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

*برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Otis :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده محصولات بیشتر و نمونه کارهای اجرا شده ، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.