لمینت کرنو فیکس (Korno fix)

پارکت لمینت کرنو فیکس (Korno fix) یکی از انواع کفپوش ها می باشد که برای پوشاندن کف اماکن و فضاهای مختلف کاربرد بسیاری دارد.قیمت این لمینت در مقایسه با دیگر رقبای آن ، نسبت به کیفیت تولید شده بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد.لمینت کرنو فیکس (Korno fix) ساخت کشور عزیزمان ایران و تحت لیسانس و تکنولوژی کشور آلمان می باشد.

این لمینت زیبا دارای 10 طرح و رنگ مختلف می باشد و طرح های آن نیز به صورت کاملا طبیعی و هماهنگ با چوب می باشد. لمینت کرنو فیکس (Korno fix) دارای چگالی و فشردگی بالایی می باشد و به همین دلیل مقاومت آن را در برابر فشار بیشتر است.همچنین این محصول دارای لایه ضد باکتری و سازگار با محیط زیست است .لمینت کرنو فیکس (Korno fix) دارای سختی رویه AC4 در کلاس 32 می باشد که مناسب برای استفاده سنگین در منازل ، دفاتر ، شرکت ها و پاساژها بوده است.در کنار مزایای این لمینت , قیمت مناسب این محصول را نباید فراموش کرد.

پارکت لمینت کرونو اورجینال دارای سختی رویه AC4 در کلاس 32 می باشد که مناسب برای استفاده سنگین در منازل و دفاتر کار بوده و استفاده معمولی در اماکن تجاری است . 

 

لمینت کرنو فیکس (Korno fix)

        سمپل لمینت کرنو فیکس (Korno fix)

 

مزایای لمینت کرنو فیکس (Korno fix) :

 

  1. استحکام : مقاوم در برابر ضربه، شوک و فشار. ضد سایش و خش به علت وجود لایه سخت بالایی.
  2. با دوام : فشارهای متمرکز از مبلمان و یا اشیا سنگین خانه به لمینیت آسیبی وارد نمیکند و علامتی از فشار باقی نخواهد ماند.
  3. ضد حساسیت : تمامی کفپوش های مجموعه ما بر طبق استانداردهای اتحادیه اروپا (EU) شامل یک لایه پوششی ضد باکتری (Anti-Bacterial Coating A.B.CC) میباشند. همچنین گرد و غبار، آلودگی و مو جایی برای پنهان شدن ندارند.
     
  4. مقاوم در برابر گرما : لمینیت های این مجموعه مقاوم در برابر گرما و شعله میباشند.
  5. مقاوم در برابر نور : تابش مستقیم نور خورشید باعث تغییر رنگ لمینیت های این مجموعه نمی شود. لایه بالایی مقاوم در برابر اشعه UV نیز میباشد.
  6. نصب ساده : به دلیل ساختار UNI Clic بسیار ساده و سریع قابل نصب است.
  7. قابلیت ماندگاری: عمر متوسط لمینیت های این مجموعه بین 15 تا 20 است.
  8. سیستم مقاومت در برابر آب: پایه ضد آب HDF) High Density Fibreboard).
  9. دقت بالای اتصالات: به لطف تولید با تکنولوژی بسیار بالا، مفاصل نامرئی عدم ورود رطوبت و کثیفی را تضمین میکنند.

 

فروشگاه دکورلند” تمامی طرح و رنگ های لمینت کرنو فیکس (Korno fix) را در گالری ذیل و ویژگی های این برند را در پایین همین صفحه برای شما عزیزان گردآوری کرده است.شما عزیزان می توانید تمامی برند های پارکت لمینت به همراه قیمت ، توضیحات و رنگ های آن ها را در صفحه پارکت لمینت مشاهده نمایید.

برای خرید محصولات دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب،با ما تماس بگیرید.

 

 

 

مشخصات لمینت کرنو فیکس (Korno fix) :

 

  1- ابعاد لمینت : 18/7*120  (cm)

 

  2 -ضخامت لمینت: 8 میلی متر

 

  3- هر بسته : 1.795  مترمربع

 

  4- هر بسته : 8 عدد لمینت

 

  5- جنس : مغذ HDF , دارای روکش دکوراتیو آلمان (AC4)

 

  6- نوع کلیک : یونی کلیک و پارافین خورده

 

برای مشاهده محصولات دکوراسیون داخلی و نمونه کارها، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.