کفپوش پلاس فلور از جمله انواع کفپوش های پی وی سی موجود در بازار می باشد که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.این کفپوش دارای 20 رنگ و طرح مناسب و طرح های طبیعی چوب

مناسب برای سلایق مختلف می باشد و در فضاهای مسکونی ،اداری ، تجاری و دفاتر جهت نصب کاربردی است(برای مشاهده قیمت کفپوش پلاس فلور و سایر برندها اینجا کلیک کنید).

 

این کفپوش دارای استاندارد ISO 9001 است و برای عزیزانی که خواهان کفپوش پی وی سی(pvc) با سطح کیفیت بالا و قابلیت نصبی آسان برای استفاده به مدت طولانی هستند بسیار مناسب

است.همچنین دارای ضخامت 2 میلیمتری می باشد که به صورت تایل تولید می شود . فراموش نکنید ضخامت های بیشتر مخصوص سالن های ورزشی و … می باشد .

 

شما عزیزان می توانید برای خرید بدون واسط و قیمت رقابتی این برند در انواع رنگ ها و انواع برندهای کفپوش پی وی سی(pvc) از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. 

* “فروشگاه دکورلند” تمامی طرح و رنگ های کفپوش پلاس فلور(Plus floor) را در گالری ذیل و مشخصات تکمیلی این برند را در پایین همین صفحه برای شما عزیزان گردآوری کرده است.

* شما عزیزان می توانید تمامی برند های کفپوش های pvc را به همراه قیمت ، رنگ ها و توضیحات آن ها ، در صفحه کفپوش پی وی سی مشاهده نمایید.

* برای خرید محصولات دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت ، قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور ، با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

کفپوش پلاس فلور(Plus floor) :

 

  1- ابعاد کفپوش : 15*90

 

  2 -ضخامت کفپوش : 2 میلی متر

 

  3- متراژ هر بسته : 4.86 مترمربع

 

  4- تعداد هر بسته : 36 عدد کفپوش

 

 

برای مشاهده محصولات دکوراسیون داخلی و نمونه کارها، ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.