(کاغذدیواری آویس)آلبوم کاغذ دیواری آویس(Avis) از سری آلبوم های شرکت روستر و در سبک مدرن و مینیمال می باشد.این آلبوم از آلبوم های با کیفیت و قیمت مناسب موجود در بازار می باشد.مشتاقان کاغذ دیواری های سه بعدی، آلبوم آویس را از دست ندهید. آلبوم آویس شامل طرح های سه بعدی و هندسی زیبا و چشم نوازی است؛ طرح هایی که با به کارگیری تکنیک سایه زدن، عمق دادن و … خطای دید ایجاد می کنند.

 

طرح های آلبوم کاغذ دیواری آویس(Avis)

 

انواع طرح های متنوع این کاغذدیواری در رنگ های آبی فیروزه ای ، سورمه ای ، انواع تم های طوسی ، زرشکی ، قهوه ای موجود است.  همچنین از طرح های آلبوم کاغذدیواری ایویس می توان به طرح های هندسی بافت حصیری ، طرح هندسی لوزی ای ، طرح پوست ماری ، طرح کاشی سه بعدی ، طرح گچ بری ، طرح مکعبی ، طرح کاشی شش ظلعی و طرح ابروبادی برای ست کردن با این مجموعه ارائه شده است.

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری آویس(Avis) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Avis:

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده مدل ها و محصولات بیشتر ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.