آلبوم کاغذدیواری اوپال(Opal) یکی از آلبوم هایی است که قیمت نسبت به کیفیت آن جزء بارزترین و بهترین آلبوم های موجود در بازار می باشد.

در گذشته با توجه به اینکه کاغذهای دیواری قابل شستشو نبودند و از تنوع رنگی پائینی هم برخوردار بودند محبوبیت چندانی در بین عموم مردم نداشتند. ولی امروزه با توجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی دستگاه های جدید قادرند کاغذهایی با دوام بسیار بالاتر و تنوع رنگی بینهایتی را تولید کنند که با توجه به طرح ها و رنگ های مختلف قیمت های متفاوتی نیز دارا می باشند.

کاغذدیواری اوپال که از سری آلبوم های روستر می باشد ، آلبومی زیبا با مجموعه ای از طرح های کلاسیک می باشد. این آلبوم با طرح های زیبا و کاملی از طرح داماس میتواند علاقمندان به طرح های زیبا و شیک را به خود جلب کند. از طرح های آلبوم کاغذ دیواری اوپال می توان به طرح های راه راه ، طرح داماس ، طرح گل دار ، طرح موتیف داماس  و ساده اشاره نمود. کاربرد کاغذ دیواری اپال بیشتر برای فضاهای رسمی مورد استفاده قرار می گیرد اما همچنین میتواند انتخاب خوبی برای اتاق خواب والدین نیز باشد.

 

کاغذدیواری اوپال دارای ویژگی های زیر می باشد :

 

  • در رنگ های قهوه ای و کرم که باب سلیقه های عموم مردم میباشد عرضه شده است.
  • به راحتی می توان آن را شست زبرا قابل شستشو میباشد و با رطوبت مشکلی ندارد.
  • جنس کاغذ از پی وی سی است.
  • سبک آن کلاسیک است و مورد پسند همه میباشد.
  • در طول 10 و عرض 53 سانت تولید می شود.

 

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری اوپال(Opal) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Opal :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده مدل ها و محصولات بیشتر ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.