آلبوم کاغذدیواری السا(Elsa) از سری آلبوم های تولید شرکت روستر و با کیفیت می باشد.این آلبوم دارای طرح های کلاسیک،گل های داماسک ، راه راه و … می باشد.وجود همین طرج ها و ازدیاد رنگ هر طرح این آلبوم را در سری آلبوم های کلاسیک نسبت به سایرین متمایز نموده است و طرفداران خاص خود و مشتریان خود را دارد.

 

طرح های آلبوم کاغذ دیواری آویس(Avis)

 

این آلبوم با برخورداری از تم رنگی ملایم و شیک قابل استفاده در بسیاری از اماکن و فضاهای مختلف می باشد.این آلبوم کاغذدیواری می تواند به خوبی با طرح کاغذدیواری راه راه و ساده آن هماهنگ شود.همچنین طرح داماس کلاسیک ریزنقش نیز در آلبوم کاغذدیواری السا موجود است که برای فضاهای کوچک گزینه مناسبی است جرا که بزرگتر نمایش دادن اتاق شما کمک می کند. از دیگر طرح های آلبوم کاغذ دیواری السا می توان به طرح گل دار آن اشاره نمود. کاغذدیواری طرح گل آلبوم السا نیز در رنگ های ملایم و متنوع ارائه شده است. رنگ های شیک و زیبای آلبوم کاغذدیواری السا به شما اجراه می دهد که بدون نگرانی هر رنگی را که مایل باشید را انتخاب نمایید و مطمئن باشید که با هر نوع دکوراسیون و رنگ مبلمانی هماهنگ می شود.

 

کاربرد کاغذدیواری السا

 

اکثر طرح های کاغذ دیواری السا ELSA مناسب برای فضاهای رسمی تر مانند اتاق نشیمن ، فضاهای پذیرایی عمومی و اتاق خواب والدین می باشد، البته به دلیل رنگ های متنوع این آلبوم ، حق انتخاب شما برای انتخاب طرح های آن برای فضاهای تجاری ، دفاتر خاص (دفاتر وکالت)با توجه به سلیقه فرد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  لازم به ذکر است که آلبوم کاغذدیواری السا قابل شستشو است و دارای بهترین کیفیت کالا و قیمت می باشد.

“فروشگاه دکورلند” تمامی طرح ها و رنگ های آلبوم کاغذدیواری السا (Elsa) را برای شما عزیزان آماده کرده است.برای خرید هر کد از این آلبوم به فروشگاه مراجعه نمایید و یا کافی است کد مربوط به هر کاغذدیواری را از طریق راه های ارتباطی به ما اطلاع دهید تا در اولین فرصت برای شما ارسال گردد.همچنین فروشگاه دکورلند با داشتن تیم اجرایی مجرب و حرفه ای، نصب این کاغذدیواری را برای شما به بهتری نحو ممکن ضمانت خواهد کرد.

برای مشاهده تمامی برندهای کاغذدیواری و همچنین قیمت آن ها به صفحه ی کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

برای مشاهده نمونه کارها به صفحه نمونه کارهای کاغذدیواری در سایت دکورلند مراجعه نمایید.

 

 

 

مشخصات کاغذ دیواری Elsa :

 

1- طول رول : 10 متر

 

2- عرض رول : 53 سانتی متر

 

3- جنس : پی وی سی 

 

4- آنتی استاتیک, قابل شستشو, مقاوم در برابر تابش آفتاب

 

 

برای مشاهده مدل ها و محصولات بیشتر ما را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فروشگاه دکورلند دنبال کنید.